1 Ocak 2010 Cuma

2010 !

Yeni yıl... Sanırım şu saatlerde bazılarımız uyuyor ama uyumayan elemanlardan biri olan ben(işsiz) ebenecs i keşfediyorum. Öncelikle herkesin yeni yılını kutluyorum umarım başarılı bir yıl olur. (hedonist yaşam felsefemizi terketmezsek biraz zor olur gerçi)
Eğlenceli (?!) bir gece geçirdik sanırım her ne kadar tüm cs birlikte olmasa da yedik içtik devirdik (çevredeki objeler). Sarhoşlarımız (herhalde diğer cs ekibinde de vardır) oldu (isim vermeyeceğim :P ). Ama " içelim be abi ! " modunu kaybetmedik. Gerçi ben çok fazla içmedim ama verdiğimiz parayı çıkarttık Canla ( J&B (; ). Gittiğimiz mekanın ( shot & bite ) atmosferi gayet iyidi. Yemekler iyidi (keşke kırmızı et yeseydim içimde kaldı). Çıkan cazcı grupta ( %50 caz ) iyi iş çıkardı. Üst katta kop kop vardı ama pek gidemedik oraya ( neden acaba? ) daha çok merdivenlerden in çık yaparak sporla geçti bir süre ( bir daha soruyorum neden acaba ? ). Ama olsun, şaka bir yana güzeldi gece. Ayrıca paylaşmak istiyorum girilemez denilen 70. yurtta kaldım, gayet iyidi ( Can, abi büyüksün ). Neyse tekrar mutlu yıllar herkese !!!
-kaanunlu
kaanunlu, 70 ha! iyiymiş =) Ayrıca çevredeki objelere, insanları da eklemek istiyorum =) baya iyi spor yaptık cidden! her ne kadar sporu topuklularla yapmak çok tarzım olmasa da.. (bu arada üst katta da tuvalet varmış, bütün geceyi boşa harcadık diyebiliriz... ) Umarım yeni yılda ayrı takıldığımız tek üç dört saat geride kalmıştır ve cs+beylem ilk günlerindeki gibi, bilkentin ortasında ne yapacağına karar veremeyen bir grup olarak devam eder. Tabi bağaran bir Ceren'i de unutmamak lazım =) İyi seneler gençlik, hepinizi çook seviyorum !!
-Ceren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder