11 Ocak 2010 Pazartesi

Tatil

Finaller bitti, herkes tatil moduna girdi. Kimi kayak yapıyor kimi de geziyor. Ben de evde oturanlardan biri olarak can sıkıntısının da etkisi ile 2.dönemki muhtemel ders programları listesini ve programda çakışmayacak şekilde oluşan kombinasyonları yazdım. Daha ENG 102'yi belirlememişler, Staff yazıyor ve Course Detail linki de yok. TURK 102'de de 1-2, 3-4 ve 5-6 nın saatleri aynı.

Ders Programı / ENG 102'ler Hariç

Herkese iyi tatiller!
M.A.

Çağlar-ebenec'i buraya baksa da hangi programı yapıyoduk söylese. Bendekini karalayıp attı sağolsun. Neyse yoldaşlar napıyorsunuz bakalım? Çoğunuz Kartalkaya'dan döndünüz hımm?  Ben de bu akşam dönebildim İstanbul'dan. Kaaan! Benim de Star Wars Coffee t-shirt'üm var artık :D hatırlıyo musun görmüştük? Neyse bolca manga kitap falan aldım, Das Silmarillion'um oldu felen, süper. eheh fazla bişi yok yatıcam bikaç gün yorulmuşum orda da. Hadi iyi tatiller.
-CPA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder