31 Aralık 2009 Perşembe

gençler, genç kalanlar ve son 3 ayımızı beraber geçirdiğimiz gençlik topluluğu;
yılın bu son gününde hem eğlendirip, güldürüp, hem de duygusallaşalım dedim bi parça. Şu son 3 ayda olan birlikteliğimizde nice nağme-i ve def-i okanlar, nice tayfun çıldırmaları(ooo yee maaan), nice debuglar, çılgın lablar, bayılmalar, "kumpirler" & "schweppes"ler, kıraçlar, speedler, kısacık süreleri ders yerine birlikte değerlendirmeler(her ne kadar birlikte değerlendirirken çalıştığımızı sansak da), nice 3 top yenilgileri(kendi adıma konuşuyorum:D), biraverler, alman muhabbetleri, esprileri, lafları, ankuva'da roll house anıları, bowling'deki "C" çılgınlığı(Can,Cinar,Celikel,Cansu,Ceren,Caglar, unuttuysam daha niceleri), pes world hatıraları(kızlar azıcık sıkılsa da), yurtta yatmamıza engel olan yurt görevlileri, menderes abi'nin unutulmayacak kıyakları, domino's ve gece yarısı cine5'te yemekler, gece yarısı bcc'de izlenen filmler, sabahlara kadar "(ders)" çalışmalar, ödev tamamlamalar, essayler, midtermler geçti başımızdan(liste uzadıkça uzuyor, bi yerde kesmek lazım)..."O değil de", baya bir şey yapmışız be gençlik, iyi ki de yapmışız, iyi ki de okan'dan, tayfun'dan ders alıyoruz, çünkü eğlenceli hocalarımız var:D yerlerinde rahat duramıyolar: bknz. okan-->"dışarı alalım sizi". derslerdeki onca evaluation'dan sonra bu da bizim birlikteliğimizin evaluation'ı oldu sanırsam... Hepimize mutlu, kutlu, nice, okan'lı, sabah yarı gözler kapalı, 3 toplu, o güzel ve seviyeli muhabbetimizle geçicek seneler diliyorum ebenecs vatandaşları...son olarak-kendimi çok bi politikacı sandım bu kadar konuşunca bi dahaki seçimlere adayım-ne de olsa artık aramızda 17 olanlar kalmayacak:D oylarınızı bekliyorum:P:D...~Bol sucuklu seneler~...
-ADC

1 yorum:

  1. Insanlar bir kaç seneyi özetleyecek bu kadar çok olay bulamazken bizim dört olayı özetleyecek bu kadar çok anımızın olması ne güzel. Seviyorum sizi insanlar! =) Nicelerine... İyi seneleeer!

    YanıtlaSil