29 Aralık 2009 Salı

Tayfun: he is the boss, bio hw: bayık, gece evrim incelemesi: paha biçilemez

Gece 24'ü geçtiğine göre yeni günün yazısını yazayım dedim,
tüm bio ödevini yapan ve bilkent'teki son gün derslerine girecek olan ebenecs takipçilerine armağanımdır:
al dedi bio ödevini al dedi nerene sokuyosan sok dedi tayfundur dedi plagiarisme acımaz dedi o yüzden dikkat et dedi ben de okan'la kavga ettim o yüzden çık dedi sınıftan bu senin seçimin değil dedi al kendini mozartta eğlendir dedi amerikadan sonra seni çekemem dedi bana.
-ADC

Bütün gün essay yazması da hiç hoş olmuyo açıkçası. Günün hasılatı: bikaç yüz kelime, yarının gireni: final text'i.
Ceren'e cevaben: bir de yurduna çıkmayıp Ankaralılarla sızan Cansu *mal* kişisi. Ayrıca finaller ortasında yılbaşı olmasına sevinen mentaliteyi anlayamadım.
-CPA
Gece ödevlerle ve ders çalışmakla uğraşan csçiler ikiye ayrılıyor: gündüz odasına gidip uyuyan yurt ekibi ve uyuyacak bir yeri olmayan, sızdığı koltuklardan kovulan zavallı Ankara ekibi. İki günlük final maratonunun yılbaşıyla bölünmesi herkesi sevindiriyor da umarım patlamaz şu ingilizce finali =)
-Ceren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder